42

Nimemme tulee Douglas Adamsin BBC:llä esitettyjen radiokuunnelmien pohjalta kootusta teoksesta Linnunradan käsikirja liftareille – maailman ainut viisiosainen trilogia – jossa maailmankaikkeuden elävät oliot kysyvät tietokoneelta mikä on elämän tarkoitus. Moninaisten vaiheiden jälkeen koneesta putkahtaa lappu jossa lukee "42". Yhtiön perustamisen aikoihin 1996 astrologit olivat myös sitä mieltä että Hubblen vakio olisi 42. Hubblen vakio, kuten kaikki tiedämme, on maailmankaikkeuden laajenemisen suhde laajenemisen nopeuteen.

Me kuitenkin toimimme markkinointiviestinnän alalla, asiakaslähtöisesti.

Nykyisen muotonsa yhtiö sai vuoden 2011 alussa, jolloin 42 osti Hämeenlinnan City-Mainos Oy:n liiketoiminnot.

Jäsenyytemme Markkinointiviestinnän toimistojen liitossa MTL:ssä ja Suomen Audiovisuaalisen alan Tuottajissa SATU ry:ssä kertoo, että olemme sitoutuneet toimialamme pelisääntöihin ja olemme omalta osaltamme vastaamassa alamme edelleen kehittämisen kustannuksista.

Vuosien varrella olemme saaneet lukuisia huomionosoituksia:

  • Kuntamarkkinoinnin SM 2008, matkailusarjan hopeaa; NCC Aulangonranta
  • Golden Drum Ad Festival 2005; Piran Poster Second Award
  • IMPA Gold Award 2004; McDonald´s Finland rekrytointikampanja
  • IMPA Gold Award 2002; Patria Vehicles CD-Rom
  • Postin Hyvä Kirje 2002 –kilpailun voitto; Isännöinti Kuvajan asiakaskirjeet

Tulosta Sähköposti